ThugLife, westlife 'til we die.

.. Jag och 4 andra utav mina homies till mig cyklade genom förorts betongen Vivalla idag. Då solen sken som starkas och vinden svepte genom våra sjalar, där skotten accelerade på ett konstigt sätt  över våra huvud och hamnade i barnens sandlåda. Och nej, det är inte så skrämande som dt låter, u gotta lay low in tha hood you know ;). En hel vanlig söndag i Vivalla helt enkelt.

Nej faktiskt inte... det jag just sa stämde inte. Tänka sig att folk inte skulle bli så värst shockade om de hade hört det från någon. FÖRDOMMAR människor, fördommar det är helt irrelevant. Jag vet att det är ett naturligt tankesätt att ha fördommar om Vivalla, jag erkänner, jag hade det också innan jag flyttade in hit. Men om ni bara ansträngde er bara för att spendera 1 timma av era liv här... Så skulle ni lämna Vivalla med oförglömliga minnen... Det kan jag garantera er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0